מכשירי מדידה למודדים – מה הם המומלצים ביותר בשוק?

מכשירי מדידה למודדים – מה הם המומלצים ביותר בשוק?

בעלי מקצוע רבים זקוקים באופן תדירי למכשירי מדידה, לעיתים קרובות לא ברור מה המקור הטוב ביותר לרכישת המוצרים הללו ואיפה ניתן לרכוש מכשירי מדידה למודדים במחיר טוב ובאיכות גבוה. ננסה להסביר על מכשירי המדידה הקיימים בשוק ועל המקומות המומלצים לביצוע הרכישה.

אילו מכשירי מדידה קיימים בשוק?

בשוק הישראלי ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי מדידה למודדים בתחומים שונים, מכשירים כמו מדי לייזר, מאזנות לייזר קווי ואפילו רחפני לייזר עוזרים באופן תדיר למודדים ברחבי המדינה. מכשירים המדידה נמצאים כמעט בכל מקום ובכל תחום, בין אם מדובר במהנדסים ואדריכלים הזקוקים למדידות מדויקות כדי לבנות את הבניינים בצורה האיכותית והבטיחותית ביותר ובין אם מדובר במתכנני בישים או חברות תעשייה ביטחונית שזקוקים למכשירים שמסגולים לספק את המדידות האיכותיות והמדויקות ביותר.

מוצרי  המדידה המומלצים ביותר

אחת החברות המובילות בעולם בתחום המדידות היא חברת טופקון, המוצרים שהיא מציעה כוללים מכשירי מדידה באמצעות GPS, מאזנות לייזר עמידות במים ושניתנות לתפעול על ידי בן אדם אחד בלבד וכן מאזנות אופטיות איכותיות ביותר. כמעט בכל תחום נדל”ני יש למדידה מדויקת חשיבות אדירה ולכן צריך לרכוש את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר למשימה, המכשירים מסייעים לאנשי המקצוע לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, בצורה שמונעת טעויות וחוסכת בזמן וכסף. את המוצרים של חברת טופקון ניתן למצוא אצל היבואנית הרשמית חברת ג’י.אמ.אקס מערכות, לחברה יש מומחיות גבוהה בתחום המדידות והיא ידועה כאחת החברות המקצועיות והאמינות ביותר בישראל, לכן אם אתם מעוניינים לרכוש מכשור מדידה, היא נחשבת לאחת החברות המומלצות והטובות בישראל.

התקדמות הטכנולוגיה בתחום המדידות

לאחרונה אנו עדים לקפיצה אדירה ביכולות של מכשירי המדידה, אם בעבר הם מילאו את המשימה הבסיסית שלשמה נוצרו – מדידה, כיום המכשירים מאפשרים למשתמש לבצע המון משימות נוספות, בקלות וברמת דיוק טובה מבעבר. בעוד שבעבר המשתמש היה צריך להשגיח על המכשיר באופן תדיר ומשמעותי ולוודא שהתוצאות שהוא מספק טובות ומדויקות, כיום הוא כמעט ולא צריך לבצע בדיקות שפיות, בנוסף בעבר כל תחום החישוב היה תחת אחריות הבלעדית של המודד, כיום מכשירי המדידה מייצרים דוחות מקצועיים לגבי כל המדידות, כאלה שמספקים למודדים מידע חשוב שמקל על העבודה שלהם והופכת אותה לטובה יותר. המכשירים המודרניים קלים יותר להפעלה, דורשים כמות נמוכה יחסית של כוח אדם מה שמאפשר לחברות שמצטיידות בהם לחסוך זמן וכסף רב בכל הנוגע להוצאות התפעול של המכשיר, כמו כן המכשירים הללו אמינים יותר, מתקלקלים פחות ודורשים הצטיידות תכופה פחות. החיבור של מכשירי המדידה לאינטרנט מאפשר להעביר נתונים באופן מיידי מהמכשיר אל המחשב ממנו עובד המודד, להעביר התרעות ישר לטלפון במקרה של חריגות ואפילו במקרים בהם המודד לא נמצא ליד המכשיר, כך שאין צורך להשגיח על המכשירים 24 שעות ביממה, ניתן ליצור תוכנית עבודה ולבוא לבדוק את המכשיר רק לאחר הביצוע!