מכשירי מדידה, הסבר כללי על הכלים

מכשירי מדידה, הסבר כללי על הכלים

מכשירי מדידה נחלקים למגוון רחב של סוגים, שמטרתם לתת פתרונות לאנשי מקצוע וחברות כגון מהנדסים, אדריכלים, חברות צבאיות וגופים שזקוקים לפתרונות מדידה במסגרת תחום פעילותם, בשוק הממשלתי או הפרטי.

חברת ג’י.אמ.אקס מערכות פועלת בישראל כיבואנית הרשמית של מכלול מכשירי המדידה של חברת טופקון העולמית, ומוכרת מגוון מקצועי נרחב של מכשירי מדידה כגון GPS וטוטאל סטיישן למודדים מקצועיים, כמו גם מאזנות לייזר ומאזנות אופטיות לשימוש על ידי קבלנים ואנשי מקצוע.

במילים אחרות, לא משנה לאיזו מטרה תזדקקו למכשירי מדידה, רוב הסיכויים הם שתמצאו את הכלי הנכון למטרתכם, עם מגוון המכשירים שלנו.

מתי אתם הכי צריכים להשתמש במכשירי מדידה?

כשאתם רוצים להשיג מידות מדויקות כדי להבטיח עבודה מדויקת ומדרגה ראשונה, אתם זקוקים למכשירי המדידה הטובים ביותר. בחברת ג’י.אמ.אקס אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים לסימון ומדידה בשטח לצורך בניה וכל שינוי פני מתאר הקרקע, כולל פתרונות מדידה מסוג:

  • רחפנים.
  • תוכנות הדמיה- contextcapture
  • GPS
  • מכשיר טוטאל סטיישן.
  • ציוד מדידה לבנאים.
  • ציוד מוקשח בתקני צבא
  • MIL-STD-810
  • טאבלטים מוקשחים.
  • מחשבי כף יד מוקשחים לעבודות בתנאי שטח עם התאמה לתנאי מזג האוויר.

המגוון העשיר של מכשירי מדידה שתמצאו אצלנו מספקים פתרונות מדידה למגוון לקוחות, כולל פתרונות מדידה אישיים ואיכותיים מאוד לכל לקוח. כך, למשל, תוכלו לקבל אצלנו התאמה אישית של מערכת כלי מדידה לכל מודל ולכל צורך, כולל פתרונות שנרכיב במיוחד עבורכם, ושאינם קיימים היום בשוק.

מכשירי מדידה איכותיים קובעים פרמטרים שונים בספקטרום הפיזי, החשמלי והכימי, ותוכלו למצוא מגוון אשיר של ציוד להשלמת המשימות שלכם, כולל פתרונות ניטור, ניתוח, מדידה או בדיקה.

בואו נדבר קצת על חשיבות המדידה המדויקת

בעוד שנוסחאות ומושגים מדעיים רבים עשויים להיות מורכבים מאוד, אנשי מקצוע מסתמכים על מושג אחד: מדידה מדויקת. עם התפתחות מכשירי מדידה מדויקים, מדענים הצליחו לתקנן מגוון של תהליכים על מנת לפשט את פתרונות המדידה בתנאי שטח.

כי בחקירה מדעית, לא ניתן להסתמך על מראה עיניים בלבד כדי לקבל מדידה מדויקת, ולכן הכלים נדרשים.

בשורה התחתונה

חברת ג’י.אמ.אקס מציעה מערך מקיף של תמיכה בלקוחות לפני הרכישה ולאחריה, ואנחנו מפעילים מעבדה שפועלת בסטנדרטים בינלאומיים לצרכי כיול או תיקון המכשירים. כחלק ממערך השירות שלנו, תוכלו גם לקבל שירות מותאם אישית לכל מודל ולכל פתרון, כולל המצאת פתרונות שלא קיימים בשוק.

הצוות המקצועי, המיומן והחרוץ שלנו מגיע לכל מקום בארץ לשם הדגמה והצעת פתרונות מדידה, וביחד נרכיב מערך שירות מותאם לצרכים שלכם..

כנציגים הבלעדיים  של טופקון העולמית, הערכים אותם חרטנו על דגלנו כוללים חתירה למצוינות בתחום; אספקת פתרונות מדידה אמינים ואיכותיים, בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת; ושיתוף פעולה עם מיטב אנשי המקצוע בתחום.

התוצאה היא פתרונות נכונים, יעילים ומדויקים, בסטנדרטים הכי גבוהים, כך שהתקשרות איתנו תחסוך לכם זמן יקר בזכות הליווי והתמיכה המקצועיים והאישיים.

אם יש לכם שאלות לגבי המוצרים שלנו, או שאתם מחפשים מכשירי מדידה ספציפיים, אל תהססו ליצור איתנו קשר. יחד נוכל למצוא את מכשירי המדידה המתאימים למשימה שלפניכם, ונרכיב פתרון לכל צרכי המדידות שלכם.